تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلم مدرسه در گیلان | معلم خاطی لغو ابلاغ شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تنبیه دانش آموز پایه هفتم مدرسه‌ای در دهستان لیالستان شهرستان لاهیجان، مراتب پس از بررسی عکس، خبر مذکور و صحت آن، براساس موازین قانونی معلم مدرسه بلافاصله لغو ابلاغ و به هیات تخلفات اداری معرفی شد.
تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلم مدرسه در گیلان | معلم خاطی لغو ابلاغ شد
کد خبر : ۵۲۲۰۸

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پس از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلم مدرسه‌ای در شهر لاهیجان بر اساس موازین قانونی و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در عدم اغماض و برخورد جدی در موضوع تنبیه بدنی دانش‌آموزان، معلم مدرسه لغو ابلاغ و به هیات تخلفات اداری معرفی شد.

به گزارش روز سه شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، محمدحسین رمضانی اظهار کرد: در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تنبیه دانش‌آموز مدرسه‌ای در لاهیجان، معلم خاطی پس از بررسی عکس، خبر و صحت آن، فوری لغو ابلاغ و به هیات تخلفات اداری معرفی شد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه اظهار کرد: براساس مواد ۸۱ و ۸۲ آئین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان و سوء رفتار با آنان ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تقدیر از زحمات مدیران و معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت از تمامی فرهنگیان و مدیران مدارس خواست با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی از انجام این کار به طور جدی خودداری کنند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است که در نزدیک چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر